13:25 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پروازهای داخلی

 افزایش قیمت بلیت هواپیما اقدامی نامعقول است
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که این کمیسیون به بحث افزایش قیمت بلیت هواپیما ورود جدی خواهد داشت.
بخش خصوصی قربانی کرونا شده است
نماد برتر- عباس نامدارزاده، معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با اشاره به ناامیدی بازاریان از شرایط فعلی از سونامی ورشکستگی کسبه در بوشهر خبر داد.
۵۶۰ خلبان اخراج شدند!
نماد برتر- شرکت هواپیمایی اسکاندیناوین ایرلاینز (SAS) از تعدیل نیروی بیش از ۵۰۰ نفر از خلبانان خود تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا خبر داد.
بهترین فرودگاه‌های جهان در ۲۰۲۰
نماد برتر- به تازگی فهرستی از ۱۰ فرودگاه برتر و پیشرفته جهان در سال جاری میلادی منتشر شده است.
تعویق ازسرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین
نماد برتر- شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین امروز از تمدید تعلیق و لغو پروازهای بین‌المللی خود تا اواسط ماه آینده میلادی خبر داد.
وام ۵۰ میلیارد دلاری دولت هم ایرلاین‌های آمریکایی را نجات نمی‌دهد!
نماد برتر- بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه هوانوردی بر این باورند که وام و مساعده ۵۰ میلیارد دلاری دولت آمریکا نیز نمی‌تواند ایرلاین‌های بحران‌زده در شرایط شیوع گسترده ویروس کرونا را نجات دهد.
لغو پروازها در عربستان تمدید شد
نماد برتر- عربستان سعودی لغو و تعلیق تمامی پروازهای داخلی و خارجی را تا اطلاع ثانوی تمدید کرد.
کرونا ۵۱۰۰ کارمند بزرگترین ایرلاین کانادا را اخراج کرد
نماد برتر- شرکت هواپیمایی ایر کانادا به تازگی از تعدیل نیروی بالغ بر ۵۱۰۰ نفر از پرسنل خود تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا خبر داده است.
لغو پروازهای بین‌المللی استرالیا تا سه ماه آینده!
نماد برتر- شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا از تعلیق تمامی پروازهای بین‌المللی خود تا ۱۴ ژوئن سال جاری میلادی خبر داد.
کاهش قیمت پروازهای داخلی در روزهای کرونایی
نماد برتر- در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرهای مردم که بر اساس توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتفاق افتاده، قیمت بلیت پروازهای داخلی در مقاصد مختلف به حداقل خود و عمدتا به پایین‌تر از حداقل نرخ مصوب برای آن پرواز رسیده است.
اگر هواپیمای روسی خوب است چرا بقیه نمی خرند؟
پایگاه خبری راد: در شرایطی که به نظر می‌رسد پرواز هواپیماهای آنتونوف مجددا ازسر گرفته شده است، وزیر راه و شهرسازی در دولت‌های نهم و دهم اعلام کرد: از همان زمان هم پرواز هواپیماهای آنتونوف به دلیل مشکلاتی که داشتند، پرحادثه و پر ریسک بود و به نظر نمی‌رسد این هواپیماها در این صنعت موفق باشند.
درباره هواپیمایی امارات چه می‌دانید؟
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگترین ایرلاین‌های خاورمیانه و جهان به شمار می‌رود که دارای یکی از فعال‌ترین خطوط پروازی در جهان نیز است.
بهره‌برداری از ۱۸ هزار کیلومتر خطوط ریلی و جاده‌ای/ ۳۰۰۰ کیلومتر تعهدات مانده امسال
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین آمار وزارت راه و شهرسازی، شاخص‌های زیربنایی در زیر بخش‌های مختلف حمل‌ و نقل نسبت به سال آغاز فعالیت دولت یازدهم رشد یافته که می‌توان به احداث و بهره‌برداری از ۱۸ هزار و ۲۵۶ کیلومتر خطوط ریلی و جاده‌ای و افزایش شش میلیون نفری ظرفیت جابجایی مسافر اشاره کرد، اما برای امسال همچنان تعهدات باقی‌مانده‌ای وجود دارد که با توجه به مشکلات و موانع کنونی باید دید قابل تحقق است یا خیر.
احتمال افزایش پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای اربعین
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر اعلام کرد که از امروز به صورت هفتگی یک پرواز داخلی در فرودگاه امام (ره) داریم که با توجه به نیاز، احتمال افزایش پروازهای داخلی این شرکت از فرودگاه امام (ره) برای ایام اربعین وجود دارد.
آغاز پروازهای خارجی ترمینال سلام فرودگاه امام
پایگاه خبری راد: معاون بهره‌برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز انتقال پروازهای بین‌المللی ترمینال یک به ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی خبر داد و گفت: پنجشنبه هفته گذشته شرکت هواپیمایی سلام ایر پرواز خود را در ترمینال سلام آغاز کرد و تا ششم شهریور ماه نیز بقیه ایرلاین‌هایی که در این زمینه با آن‌ها با توافق رسیده‌ایم، پروازهایشان را عملیاتی می کنند.